2023 - 2024

 

 

Εβδομάδα 08/04/2024 - 14/04/2024

 

Αυτήν τη βδομάδα ασχοληθήκαμε με τα ανοιξιάτικα φρούτα. Είδαμε ένα σχετικό εκπαιδευτικό βίντεο. Κάθε φορά που παρουσιάζονταν ένα φρούτο, το εντοπίζαμε από ένα καλάθι με πλαστικά φρούτα.

w 13 v 18

 

 

 

 

Διαβάσαμε σχετικά βιβλία, κατονομάζοντας και περιγράφοντας το κάθε φρούτο.

w 15 v 21

 

 

 

 

 

 

Δοκιμάσαμε φράουλες και στη συνέχεια χρωματίσαμε τη δικιά μας φράουλα, προσθέτοντας τα κουκούτσια της με δαχτυλομπογιά.

w 14 w 18

v 17 v 11

 

 

 

 

Κατονομάσαμε ανοιξιάτικα φρούτα και τα αντιστοιχίζαμε με το ζευγάρι τους (κάρτες)

w 21 v 15

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Παίξαμε ένα παιχνίδι μνήμης με κάρτες ανοιξιάτικων φρούτων

 

w 23

 

 

 

 

 

 

 

 

Κάναμε μία προγραφική άσκηση και μία χειροτεχνία με κεράσια (τύπωμα από φελλό)

w 12 w 16

v 12 v 14

 

 

 

 

 

Τέλος, ξεχωρίσαμε φρούτα της Άνοιξης και τα κολλήσαμε μέσα σε ένα καλάθι

w 20

 

 

 

 

 

 

 

Στο εργαστήρι δεξιοτήτων παρατηρήσαμε μέσω σχετικών εκπαιδευτικών βίντεο τα στάδια ανάπτυξης ενός φυτού (από σποράκι σε κανονικό φυτό). Ακολούθησε δραματοποίηση της φυσικής διαδικασίας, ενώ στο τέλος σειροθετήσαμε κάρτες με τα στάδια αυτά.

w 17 w 19 v 16

 

 

 

 

Εβδομάδα 01/04/2024 - 07/04/2024

 

Με τον ερχομό της Άνοιξης, ήρθαν και τα χελιδόνια, με τα οποία και ασχοληθήκαμε. Αρχικά παρακολουθήσαμε ένα σχετικό βίντεο για τα χελιδόνια και τις συνήθειές τους, ενώ στη συνέχεια τα εντοπίσαμε σε ένα βιβλίο.

z 43 z 44

y 5 y 7

 

 

 

 

Κάναμε μία ατομική χειροτεχνία με ένα χελιδόνι και τη φωλιά του (ζωγραφική με πινέλο, κοπτική και κόλλημα) και προσπαθήσαμε να αντιγράψουμε τη λέξη "χελιδόνι".

z 30 z 31

y 2 y 9

 

 

 

 

 

 

 

Με αφορμή την Παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου, παρακολουθήσαμε ένα εκπαιδευτικό βίντεο για το βιβλίο και τα χαρακτηριστικά του. Ξεφυλλίσαμε διάφορα βιβλία και στο τέλος διαβάσαμε ένα από αυτά.

z 37 z 38

 z 39 y 1

 

 

 

 

Επίσης, φτιάξαμε από έναν σελιδοδείκτη για να θυμόμαστε πού σταματάμε κάθε φορά το βιβλίο μας

z 40 y 4

 

 

 

 Σε συνέχεια του εργαστηρίου δεξιοτήτων της προηγούμενης εβδομάδας, ομαδοποιήσαμε τα αγαθά της φύσης που μαζέψαμε στο καλάθι μας, με κριτήριο το είδος τους, κατονομάζοντάς τα και καταμετρώντας τα.

z 41 y 6

 

 

 

 

Επιλέξαμε τα φύλλα και τα κλαδιά και τα ταξινομήσαμε ανάλογα με το μέγεθός τους.

z 42

 

 

 

 

 

 

Βάψαμε φύλλα διαφορετικού είδους και κάναμε το τύπωμά τους, ενώ τα παρατηρήσαμε κιόλας στο lightbox σχεδιάζοντας το περίγραμμά τους.

zz 1 zz 2

y 11 y 10

 

 

 

  Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα των ζώων και την Ημέρα Φιλοζωίας που προκήρυξε το ΥΠΑΙΘΑ, επισκεφτήκαμε μια τάξη του δημοτικού σχολείου, με σκοπό να παρατηρήσουμε ένα ορτύκι το οποίο φροντίζουν

 y 12 y 13

 

 

 

 Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα των ζώων και την Ημέρα Φιλοζωίας που προκήρυξε το ΥΠΑΙΘΑ, παρακολουθήσαμε σχετικά βίντεο

z 32 z 33 z 34

z 35 z 36

 

 

 

Εβδομάδα 25/03/2024 - 31/03/2024

 

Η βδομάδα ξεκίνησε με την Άνοιξη, παρακολουθώντας ένα σχετικό εκπαιδευτικό βίντεο και διαβάζοντας ένα βιβλίο με πληροφορίες για την εποχή που διανύουμε (καιρός, χαρακτηριστικά, φύση, κ. ά.)

b 25 b 24

a 4 a 8 a 11

 

 

 

 

Φτιάξαμε ένα ομαδικό κολλάζ με το δέντρο της Άνοιξης

b 15 a 7 a 13

 

 

 

 

 

Μάθαμε τραγούδια για την Άνοιξη

b 14 

 

 

 

 

 

 

Στη συνέχεια, εστιάσαμε στα λουλούδια που ανθίζουν αυτήν την εποχή. Αφού αγγίξαμε και μυρίσαμε λουλούδια, παρατηρήσαμε και κατονομασαμε τα βασικά μέρη ενός λουλουδιού, ενώνοντας παράλληλα καρτέλες με τα μέρη ενός λουλουδιού.

b 16 b 20 a 2

a 5 a 9 a 12

 

 

 

 

 

Παρατηρήσαμε διαφορετικά είδη λουλουδιών σε βιβλίο και στο τάμπλετ, βλέποντας το σχήμα και το χρώμα τους.

b 12 b 4

 

 

 

 

 

 

Κάναμε μία προγραφική άσκηση, ενώνοντας κουκκίδες για να σχηματίσουμε ένα λουλούδι και να το χρωματίσουμε.

b 18 a 10

 

 

 

 

 

 

 

Ταξινομήσαμε λουλούδια με κριτήριο το χρώμα τους (ζωντανά λουλούδια και κάρτες)

b 10 b 5 a 1

 

 

 

 

 

Σχηματίσαμε ένα σχέδιο με λουλούδια με τη βοήθεια πλαστικών "κουμπιών", αντιστοιχίζοντάς τα με το σχέδιο-οδηγό.

b 13 a 3

 

 

 

 

 

 

Κάναμε μία ασκηση αντιστοίχισης λουλουδιών (ζεύγη)

b 23 a 6

 

 

 

 

 

 

Κάναμε από μία ατομική χειροτεχνία με τυπώματα λουλουδιών, φτιάχνοντας τη δική μας σύνθεση

b 19 

 

 

 

 

 

Ο νέος θεματικός κύκλος του Εργαστηρίου δεξιοτήτων ξεκίνησε με εξερεύνηση του "πράσινου" μέρους της αυλής. Έτσι, περιηγηθήκαμε στα παρτέρια της αυλής του σχολείου, όπου παρατηρήσαμε τη φύση. Αναγνωρίσαμε και κατονομασαμε διάφορα στοιχεία (κλαδιά, δέντρο, λουλούδι, χόρτο, κλπ), ενώ στη συνέχεια τα συγκρεντρώσαμε στο καλάθι μας.

 b 6 b 8 b 11 

b 17 b 1 b 2

b 3 b 21 b 22

 

 

 

 

Εβδομάδα 19/03/2024 - 24/03/2024

Αυτή την εβδομάδα,αφού επιστρέψαμε από τις απόκριες μιλήσαμε για το χαρταετό και φτιάξαμε το δικό μας χαρταετό.

 0 02 05 ba5d95d8ab9cf7239299fd9f37a3e53e1e2fbb7f3cd6d9cc1d2d2243dade3315 7409993983ef40ba censored e 29

 

 

 

 

 Σε λίγες μέρες θα γιορτάζαμε την εθνική μας επέτειο. Είδαμε βίντεο και τραγούδια σχετικά με την 25η Μαρτίου

 e 3 e 4

e 11 

 

 

 

 

 

Φτιάξαμε το δικό μας τσαρούχι,το κόψαμε , στη συνέχεια το στολίσαμε με μπαλάκια από γκοφρε και ασημένιο μαρκαδόρο,με τον οποίο κάναμε προγραφικη δραστηριότητα

e 10 e 26 e 17

 

 

 

 

Ζωγραφισαμε σε πλαίσιο το δικό μας τσολιά και τα τσαρούχια με νερομπογιές και στη συνέχεια με δάχτυλο μπογιά φτιάξαμε τη φούντα του τσαρουχιου

e 19 e 21

 

 

 

 

 

 

Εντοπίσαμε την ελληνική σημαία σε μία άσκηση παρατηρητικότητας και τη ζωγραφισαμε 

 

e 1 e 16 e 25

 

 

 

 

 

Αφού παρατηρήσαμε τις φορέσεις της εποχής στη συνέχεια κάναμε ταύτιση

e 15 e 2 

e 18 e 14

 

 

 

 

 

Παρακολουθήσαμε βίντεο σχετικό με την παρέλαση και στη συνέχεια κάναμε τη δική μας παρέλαση

e 28 e 27 e 6

 

 

 

 

 

 

Στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων μιλήσαμε για τη διαλυτότητα και σε ένα ποτήρι νερό διαλυσαμε αλάτι, ζάχαρη και χώμα,στη συνέχεια είδαμε τα αποτελέσματα

e 5 e 8 e 9

e 22 e 24

 

 

 

 

 

 

Το σχολείο μας γιόρτασε την επέτειο της 25ης Μαρτίου 1821, λαβάνοντας μέρος στην εορτή του 1ου Ειδικού Δ.Σ. με το οποίο συστεγαζόμαστε. Τα παιδιά μας είπαν ποιήματα και συνόδευσσν με τη φωνή τους επετειακά τραγούδια. Και του χρόνου!

25   251

 

Εβδομάδα 11/03/2024 - 18/03/2024

 

Αυτήν τη βδομάδα κινηθήκαμε σε αποκριάτικους ρυθμούς, με τραγούδια και παιγνίδια.

y 5 x 5 x 3

 

 

 

 

 

 

 

Διαβάσαμε μια κοινωνική ιστορία, με το τι συμβαίνει και τι να περιμένουμε τις απόκριες και στο καρναβάλι.

y 1 x 6

 

 

 

 

 

Παρατηρήσαμε και κατονομασαμε μάσκες, ενώ φτιάξαμε και τη δική μας

y 10 y 19 x 9

 

 

 

 

 

 

Κάναμε διάφορες ασκησούλες, όπως αντιστοίχιση αποκριάτικων ποσοτήτων με αριθμούς και αντιστοίχιση στολών με τη σκιά τους,

y 9 y 20 x 7

 

 

 

 

 

 

Επικεντρωθήκαμε στην αγαπημένη φιγούρα του καρναβαλιού, τον κλόουν. Συναρμολογησαμε το πρόσωπο ενός κλόουν, κατονομάζοντας ένα ένα τα χαρακτηριστικά του και δείχνοντας αντίστοιχα τα δικά μας.

y 4 x 1

 

 

 

 

 

 

Φτιάξαμε τον κλόουν τοποθετώντας στη σωστή σειρά τα κομμάτια του παζλ

 x 11

 

 

 

 

 

Κάναμε επανάληψη τα χρώματα, αντιστοιχίζοντάς κεφάλια κλόουν διαφορετικού χρώματος με το αντίστοιχο σώμα.

y 17 x 12

 

 

 

 

 

Στολίσαμε τη στολή ενός κλόουν, χρωματίζοντας το κάθε σχήμα που απεικονίζονταν, με το χρώμα που μας έλεγε η άσκηση.

y 3 x 4

 

 

 

 

 

Σειροθετήσαμε κλόουν, με κριτήριο το μέγεθος τους

y 18 

 

 

 

 

 

Σχηματίσαμε το κεφάλι ενός κλόουν, κολλώντας έτοιμα κομμένα σχήματα στην αντίστοιχη θέση τους και κατονομάζοντας τα χαρακτηριστικά τους.

y 6 

 

 

 

 

Φτιάξαμε μία ατομική χειροτεχνία, με την οποία γίναμε κι εμείς κλόουν.

y 8 x 10 x 8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Διασκεδάσαμε στο πάρτυ του σχολείου μας με πολύ τραγούδι και χορό

 

y 7 y 11

y 13 y 14

y 15 y 16

 

 

 

Εβδομάδα 04/03/2024 - 10/03/2024

 

 

Αλλάξαμε μήνα αλλάξαμε εποχή και υποδέχτηκαμε την άνοιξη με εκπαιδευτικά βίντεο και τα κάλαντα της άνοιξης

z 5 z 7 z 24

 

 

 

 

 

 

Αφού είπαμε την ιστορία της γιαγιάς Μάρτα ( παραδοσιακό βαλκανικό παραμύθι). Κάναμε προγραφικη δραστηριότητα και ζωγραφισαμε σε πλαίσιο

z 8 z 20

 

 

 

 

Αφήγηση της ιστορίας και σύγκριση εικόνας

z 9 

 

 

 

 

 

 

Πίνακας αναφοράς με την άνοιξη

z 6 

 

 

 

 

 

 

 

 

Στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων μιλήσαμε για την εναλλαγή μέρας νύχτας παρατηρήσαμε το φεγγάρι και τον ήλιο και τα περιγράψαμε

z 10 z 14 z 23

 

 

 

 

 

 

Διαβάσαμε παραμύθια σχετικά με το θέμα

z 2 z 4 z 17

 

 

 

 

 

 

Στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων κάναμε το πείραμα με την υδρόγειο σφαίρα και το φακό ,για να κατανοήσουμε την εναλλαγή μέρας και νύχτας

z 11 z 21

 

 

 

 

Στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων με τη βοήθεια του light box φτιάξαμε τον ήλιο και το φεγγάρι

z 15 z 16

z 25 z 19

 

 

 

 Επικεντρωθήκαμε στο εργαστήρι δεξιοτήτων, όπου μιλήσαμε για τα καιρικά φαινόμενα, βλέποντας σχετικό βίντεο και αντιστοιχίζοντάς καρτέλες.

 z 29

 

 

 

 

 

 

Στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων κάναμε δραστηριότητες ζωγραφική σε πλαίσιο και δραστηριότητες κατανόησης

z 1 z 12

z 26 z 28

 

 

 

 

 

 

 

Στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων μιλήσαμε για τα καιρικά φαινόμενα είδαμε σχετικό βίντεο και κάναμε ταύτιση εικόνας

z 13 

 

 

 

 

 

 

Εβδομάδα 26/02/2024 - 03/03/2024

 

Αυτή την εβδομάδα μιλήσαμε για την Αμυγδαλιά. Ακούσαμε τι μύθο της αμυγδαλιάς και παρατηρήσαμε τα λουλούδια της

a 20 a 19 a 22

 

 

 

 

Ακούσαμε το τραγούδι της αμυγδαλιάς

a 5 a 17

 

 

 

 

 

 

Φτιάξαμε μια ομαδική αμυγδαλιά με τέμπερα και τύπωμα από φελλό

a 16 a 7 a 11

 

 

 

 

 

Φτιάξαμε κατασκευές με την Αμυγδαλιά

a 3 a 25 a 21

 

 

 

 

 

 

 

 

Φτιάξαμε παζλ με την Αμυγδαλιά

a 18 a 1 a 10

 

 

 

 

 

Τοποθετήσαμε φύλλα στην κάθε αμυγδαλιά ανάλογα με το χρώμα. Στη μια τοποθετήσαμε άσπρα λουλούδια και στην άλλη τα ροζ

a 2 a 23

 

 

 

 

Στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων μιλήσαμε για τα πειράματα. Βάλαμε μέσα στο ξύδι σόδα και είδαμε την αντίδραση του

a 15 a 12

 

 

 

 

 

Στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων μιλήσαμε για τα πειράματα. Μέσα στο νερό τοποθετήσαμε λάδι και περιμέναμε να δούμε τι θα συμβεί.

a 14 a 8

 

 

 

 

 

Στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων μιλήσαμε για τα πειράματα και συγκεκριμένα για τον ηλεκτρισμό. Αφού στρίψαμε το μπαλόνι επάνω σε ύφασμα το αφήσαμε επάνω στον τοίχο για να δούμε αν μπορεί λόγω του ηλεκτρισμού να κολλήσει

a 9 a 13

 

 

 

 

 

 

 

Εβδομάδα 19/02/2024 - 25/02/2024

Η Λογοθεραπεύτρια του σχολείου μας χάρισε ένα πολύ όμορφο μοντέλο σπιτιού!

cu5  cu6  cu7  cu8  cu9

 

Τα παιδιά μας χάρηκαν πάρα πολύ με το νέο τους παιχνίδι αλλά και εμείς επίσης, καθώς σε παιγνιώδη μορφή θα εξασκηθούν στο συμβολικό παιχνίδι αλλά και σε έργα αυτοϋπηρέτησης. Κι ακόμη: τα δωμάτια του σπιτού, τι βρίσκεται μέσα σε αυτά, η οικογένεια .... και πολλά άλλα! Ηδη έπιασαν δουλειά!

cu  cu2  cu1  cu3  cu4

 

 

 

Αυτή την εβδομάδα μιλήσαμε για τα ζώα που το χειμώνα πέφτουν σε χειμερία νάρκη. Παρατηρήσαμε ένα βιβλίο σχετικό με το θέμα

 e 9 d 5

 

 

 

 

 

Παρακολουθήσαμε εκπαιδευτικά βίντεο με παραμύθια και τραγούδια σχετικά με τη χειμερία νάρκη

 e 7 e 8 d 3

 

 

 

 

 

 

 

Κάναμε ταύτιση και παρατηρήσαμε που ζουν τα ζώα που πέφτουν σε χειμερία νάρκη

 e 3  d 15 d 2

 

 

 

 

 

Κάναμε προγραφικη δραστηριότητα και ενώσαμε τις γραμμές για να βοηθήσουμε τα ζωάκια να πάνε στη φωλιά τους

 

 d 9 d 13

 

 

 

 

 

 

Ζωγραφισαμε επάνω σε γραμμή τη σπηλιά για να μείνει η αρκούδα 🐻. Στην συνέχεια χρησιμοποιήσαμε το ψαλίδι για να κόψουμε το περίγραμμα και να δημιουργήσουμε ένα χειμωνιάτικο τοπίο

 d 1 d 4

 

 

 

 

Εβδομάδα 12/02/2024 - 18/02/2024

 

Αυτήν τη βδομάδα επικεντρωθήκαμε στα χειμωνιάτικα φρούτα και λαχανικά. Παρακολουθήσαμε σχετικά βίντεο, τα οποία σταματούσαμε στο κάθε φρούτο/λαχανικό. Αφού το κατονομάζαμε και βρίσκαμε το χρώμα του, το εντοπίζαμε ανάμεσα σε άλλα (αντιστοίχιση-ταύτιση με κάρτα ή πλαστικό αντικείμενο).

w 7 w 9

v 7 v 9

 

 

 

 

Στη συνέχεια, ταξινομήσαμε χειμωνιάτικα φρούτα με κριτήριο το χρώμα

w 5 v 5

 

 

 

 

 

Αντιστοιχίσαμε φωτογραφίες φρούτων στις σωστές ομάδες

w 4 v 1

 

 

 

 

 

Συμπληρωσαμε φύλλα εργασίας από συγκεκριμένα φρούτα και λαχανικά, τα οποία επεξεργαστήκαμε με διάφορες τεχνικές

w 3 w 1

v 2 v 10

 

 

 

 

 

 

Παρατηρήσαμε, αγγίξαμε και μυρισαμε χειμωνιάτικα φρούτα, τα οποία στη συνέχεια κόψαμε σε φρουτοσαλάτα.

 w 2 v 8

 

 

 

 

 

Στο εργαστήριο δεξιοτήτων, ασχοληθήκαμε με τον μαγνητισμό. Πειραματιστήκαμε με διάφορα αντικείμενα σε σχέση με τον μαγνήτη, ενώ βοηθήσαμε μία πεταλούδα να φτάσει στα λουλούδια μέσα από συγκεκριμένη διαδρομή με τη βοήθεια ενός μαγνήτη.

w 8 w 10

v 4 v 6

 

 

 

 

 

 

Εβδομάδα 05/02/2024 - 11/02/2024

 

 

 

Αυτήν τη βδομάδα, θυμηθήκαμε τα χειμωνιάτικα ρούχα και αξεσουάρ, κατονομάζοντας και αντιστοιχίζοντάς τα με εικόνες.

x 19 x 22

 

 

Ντυσαμε ένα παιδάκι, για να μην κρυώνει μέσα στον Χειμώνα

x 20 

 

 

 

Κατονομάσαμε καλοκαιρινά και χειμωνιάτικα ρούχα και αξεσουάρ, ενώ στη συνέχεια τα αντιστοιχίσαμε στη σωστή ντουλάπα

x 11 x 23

 

 

 

 

 

Αντιστοιχίσαμε κάρτες με γάντια και κάναμε ένα παρόμοιο φύλλο εργασίας

x 12 x 15

x 13 x 16

 

 

 

 

 

Φτιάξαμε και το δικό μας ζευγάρι γάντια, διακοσμώντας το με συγκεκριμένο μοτίβο που μας δίνονταν κάθε φορά

x 10 x 5

 

 

 

 

Κάναμε μία ασκηση παρατηρητικότητας, συμπληρώνοντας το στοιχείο που έλειπε από κάθε ζευγάρι γαντιών

x 14

 

 

 

 

 

Ακούσαμε ένα τραγούδι σχετικό με χειμωνιάτικα ρούχα και αξεσουάρ και παράλληλα δείχναμε/κατονομάζαμε αυτό που ζητουνταν κάθε φορά

x 18 x 8

 

 

 

 

Κατονομάσαμε, μετρήσαμε και αντιστοιχίσαμε ποσότητες από χειμωνιάτικα ρούχα με τον σωστό αριθμό (1-5)

x 1 x 17

 

 

 

 

 

Χρωματίσαμε έναν σκούφο και τον κολλήσαμε πάνω στο κεφάλι ενός παιδιού, για να μην κρυώνει

x 9 x 21

 

 

 

 

 

 

Στο πλαίσιο του εργαστηρίου δεξιοτήτων, μάθαμε πώς ανοίγουμε έναν υπολογιστή και αντιληφθήκαμε πόσα πράγματα μπορούμε να κάνουμε με αυτόν.

x 3 x 4

 

 

 

 

Παίξαμε ένα παιχνίδι με επιδαπέδιο πλέγμα, πάνω στο οποίο έπρεπε να κινηθούμε πάνω στα κουτάκια (με τη βοήθεια βελών), ώστε να καταφέρουμε να συγκεντρώσουμε ενα σκουφάκι κι ένα κασκόλ, για να τα φορέσουμε στη συνέχεια να μην κρυώνουμε.

x 7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Εβδομάδα 29/01/2024 - 04/02/2024

 

 

Αυτή την εβδομάδα συνεχίσαμε τον χειμώνα. Ακούσαμε το ένα χειμωνιάτικο τραγούδι ,το σπουργιτακι. Παρατηρήσαμε τις εικόνες και μιλήσαμε για την εποχή και για το πώς τα σπουργίτια βρίσκουν τροφή.

b 26

 

 

 

Ακούσαμε την ιστορία του πουλάκι του χειμώνα. Αφού την ακούσαμε και παρατηρήσαμε προσεχτικά τις εικόνες μιλήσαμε για όλα τα πουλάκια που ζουν στην Ελλάδα το χειμώνα.

b 20

 

 

 

 

 

Έπειτα από συζήτηση, διαπιστώσαμε πως τον Χειμώνα κρυώνουν και τα ζωάκια (πέρα από τους ανθρώπους). Έτσι, παρακολουθήσαμε ένα βίντεο που αφηγούνταν ένα παραμύθι για ένα πουλάκι μέσα στον χειμώνα. Ακούσαμε και προσπαθήσαμε να μάθουμε τραγουδάκια για πουλάκια μέσα στον χειμώνα

 A 2 A 38

 

 

 

 

 

 

Ζωγραφισαμε σε πλαίσιο το πουλάκι του χειμώνα,στη συνέχεια το κόψαμε γύρω γύρω με ψαλίδι,ζωγραφισαμε σε ένα χαρτόνι ένα κλαδί και το κολλήσαμε. Δραστηριότητα λεπτής κινητικότητας και οπτικοκινητικου συντονισμού.

b 18 A 36

 

 

 

 

 

 

 

Μιλήσαμε για το πώς μπορούμε να ζεσταθούμε το χειμώνα. Ακούσαμε το παιδικό τραγούδι το τζάκι. Το παρατηρήσαμε και στη συνέχεια αναλύσαμε τις εικόνες

b 17

 

 

 

 

 

 

Παρατηρήσαμε ένα τζάκι, μιλήσαμε για τα ξύλα,για τη φωτιά, τα χρώματα που βγάζουν τα ξύλα όταν καίγονται και για τη θερμότητα που παράγει. Τονίσαμε πως δεν πρέπει να ερχόμαστε πολύ κοντά στη φωτιά, αλλά από απόσταση (κανόνας)

A 3 A 37b 21

 

 

 

 

 

Φτιάξαμε το δικό μας τζάκι, κάναμε ταύτιση, κολλήσαμε χαρτάκια επάνω στις θέσεις που είχε το χαρτί μας και στη συνέχεια φτιάξαμε τη φλόγα με τύπωμα παλάμης και τέμπερα

b 19 A 41

 

 

 

 

Στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων μιλήσαμε για την ανάμειξη των χρωμάτων και συγκεκριμένα του κόκκινου και του μπλέ που δημιουργούν το μώβ. Με τύπωμα παλάμης φτιάξαμε το δικό μας μώβ χρώμα

A 39 A 40 b 16

 

 

 

 

Κάναμε ένα πείραμα με χρώματα και ποτηράκια, τα οποία ενώσαμε μεταξύ τους με χαρτάκια για να παρατηρήσουμε τη μίξη τους

A 6

 

 

 

 

 

Στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων φτιάξαμε το ουράνιο τόξο, αφού πρώτα βάψαμε διαφορετικά υλικά

A 1 b 28

 

 

 

 

 

Φτιάξαμε όλοι μαζί τη βασιλόπιτα του σχολείου!

p3 censored  p2 censored  p1_censored.jpg  p4 censored  

 p5  p6 censored  p7 censored  p8 censored

 

Τη βάλαμε στο φούρνο και μετά τη διακοσμήσαμε και την κόψαμε μαζί με χαρά!

 p9  p10  p11

.... ακόμη ψάχνουμε το φλουρί.....

p13_censored.jpg      p12 censored  

 

 

 

 

 

 

Εβδομάδα 22/01/2024 - 28/01/2024

 

 Αυτή την εβδομάδα μιλήσαμε για τα πολικά ζωάκια. Παρακολουθήσαμε βίντεο και κατονόμασαμε τα ζώα

 0 02 05 298390f8105ed8d796825de62a9579615839f0b7799d041a55d910c6ef93aeb7 24134b4615aee191 censored 0 02 05 cee61c19cf1ba12955afadf84c22c3517ec0e5e263b5dfc18cbfa30e1dc8fe5b 705ae2c745ca1fd7 censored

c 28 c 47

 

 

 

 

 

Παρατηρήσαμε τα πολικά ζωάκια και τα κατονόμασαμε

 

c 50 c 52

 c 53

 

 

 

 

 

Μαζί με φίλους από τη διπλανή τάξη, αναζητήσαμε πλαστικά ζωάκια μέσα σε μπαλάκια νερού, τα οποία κατονομασαμε και προσπαθήσαμε να μετρήσουμε.

c 33 c 34

c 45 c 44

 

 

 

 

 

 

Στη συνέχεια παίξαμε ένα επιτραπέζιο παιχνίδι ταύτισης και όσοι μπορούσαμε καταμετρησαμε τα πολικά ζωάκια

c 30 c 46

 

 

 

 Διαβάσαμε ένα βιβλίο για τους πιγκουίνους

 c 35 c 55

 

 

 

 

 

Στη συνέχεια ζωγραφισαμε ένα πιγκουίνο σε πλαίσιο τον κόψαμε με ψαλίδι για εξάσκηση λεπτής κινητικότητας και τον κολλήσαμε επάνω σε ένα χειμωνιάτικο τοπίο

c 48 c 51 c 54

c 36 c 37

 

 

 

 

 

 

Στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων μιλήσαμε για δικαιώματα των παιδιών για το φαγητό,το νερό,την αγάπη και τη στέγη και κάναμε αντίστοιχη δραστηριότητα

c 32 c 42

 c 49

 

 

 

 

 

 Στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων μιλήσαμε για την διαφορετικότητα και διαβάσαμε το παραμύθι του ελμερ. Κάναμε και δραστηριότητα με τον Έλμερ εναλλαγή χρώματος και ζωγραφική εντός πλαισίου

 c 24

c 25 c 31

 

 

 

 

 

 

Εβδομάδα 15/01/2024 - 21/01/2024

 

 

Αυτή την εβδομάδα είδαμε βίντεο με το πώς φτιάχνω το χιονάνθρωπο. Παρατηρήσαμε πως για να φτιάξουμε χιονάνθρωπο πρέπει να έχει ρίξει χιόνι και να ντυθούμε ζεστά για να μην κρυωσουμε.

z 22 z 23

 

 

 

 

 

Αφού μιλήσαμε για τον χιονάνθρωπο, ζωγραφισαμε εντός πλαισίου και όσοι μπορούσαμε κάναμε σειροθετηση από το μεγάλο προς τον μικρό χιονάνθρωπο. Για όσους ήταν δύσκολο κάναμε διάκριση σε μεγάλο και μικρό. Αφού τους βάλαμε σε σειρά τους κολλήσαμε σε μπλε χαρτόνι και γύρω γύρω με δάχτυλο μπογιά φτιάξαμε το χιόνι.

z 26 z 34  

z 14 z 17 z 35

 

 

 

 

 

 

 

Σε χαρτί του μέτρου δημιουργήσαμε ένα ομαδικό χειμωνιάτικο τοπίο. Με σφουγγάρι και τέμπερα φτιάξαμε το χιόνι. Στη συνέχεια κάναμε ταύτιση και επάνω σε σχεδιασμένα σπιτάκι, δέντρα κολλήσαμε τα αντίστοιχα. Επάνω στις σκεπές των σπιτιών ενώσαμε τις τέλειες για να φτιάξουμε τα τούβλα. Φτιάξαμε τα μάτια και τη μύτη του χιονάνθρωπου.

 z 36 z 24 

z 12 z 1

 

 

 

 

 

 Διαβάσαμε το βιβλίο ο τικ και η τελα πάνε στο χιόνι και παρατηρήσαμε και περιγράψαμε τις χειμωνιάτικες εικόνες που είδαμε.

 z 11 z 39

 

 

 

 

 

 

Στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων μιλήσαμε για την οικογένεια. Παρατηρήσαμε και περιγράψαμε πολλά βιβλία τα οποία αναφέρονται στην οικογένεια, πχ. Ο σποτ πάει στη γιαγιά και στον παππού, οι γονείς μου , ο μεγάλος μου αδερφής κ.ά. Παρακολουθήσαμε και ένα βίντεο σχετικό με την οικογένεια. Στη συνέχεια μιλήσαμε για την δική μας οικογένεια.

z 28 z 11 z 8

 

 

 

 

Στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων ζωγραφισαμε σε πλαίσιο το σπίτι μας και στη συνέχεια από ένα αλλά φύλλο εργασίας επιλέξαμε πόσα μέλη έχει η οικονομική μας. Αφού ζωγραφισαμε και τα μέλη της οικογένειας μας , χρησιμοποιώντας τις διακεκομμένες γραμμές που υπήρχαν κόψαμε ότι είχαμε ζωγραφίσει. Στη συνέχεια τα κολλήσαμε πάνω σε σκληρή χαρτόνι για να φτιάξουμε το σπίτι μας

z 7 z 9 z 38

 

 

 

 

 

Εβδομάδα 08/01/2024 - 14/01/2024

 

 

 

 

Γυρίσαμε στο σχολείο μετά τις διακοπές των Χριστουγέννων και αλλάξαμε το μήνα, αφού τον κατονόμασαμε στη συνέχεια κάναμε την καθημερινή μας ρουτίνα

i 46 i 62

 

 

 

 

 

 Αυτήν τη βδομάδα μιλήσαμε για τον Χειμώνα. Διαβάσαμε δύο σχετικά βιβλία και παρατηρήσαμε εικόνες του Χειμώνα (όπως καιρικές συνθήκες, ντύσιμο, κ.ά.)

 j 1 j 6

i 59 i 48

 

 

 

 

 

Παρακολουθήσαμε ένα εκπαιδευτικό βίντεο με πληροφορίες για τον χειμώνα και ακούσαμε σχετικά τραγουδάκια, σταματώντας σε διάφορα σημεία για να κατονομάσουμε (ή να δείξουμε) συγκεκριμένα πράγματα.

j 16 j 7

 

 

 

 

 

 

Περιεργαστήκαμε και κατονομασαμε χειμωνιάτικα αξεσουάρ (σκουφάκι, κασκόλ, πασουμάκια). Προσπαθήσαμε να ντύσουμε τον αρκούδο της τάξης με σκούφο και κασκόλ, αλλά και να τα φορέσουμε και οι ίδιοι, τονίζοντας τα μέρη του σώματός μας που προστατεύουμε από το κρύο.

j 12 j 14

 i 52 i 60

 

 

 

 

Παίξαμε δύο παιχνίδια ταύτισης χειμωνιάτικων εικόνων, τις οποίες πρώτα κατονομάσαμε

 j 9 j 13

i 49 i 50

 

 

 

 

 

 

Παρατηρήσαμε ότι το χιόνι έχει άσπρο χρώμα και είδαμε σε βιντεάκι πώς φτιάχνουμε χιονάνθρωπο. Στη συνέχεια, κάναμε μια εργασία βάφοντας έναν χιονάνθρωπο (τα αξεσουάρ του) και σχηματίζοντας χιονάκι με το δάχτυλό μας

j 8 j 15

 i 47 i 58

 

 

 

 

Φτιάξαμε το δέντρο του χειμώνα (ομαδική εργασία και οι δύο τάξεις μαζί), χρωματίζοντας εντός πλαισίου και κολλώντας πραγματικά κλαράκια

j 2 j 5

j 11 j 3

 

 

 

 

 

Στο πλαίσιο του εργαστηρίου δεξιοτήτων, ασχοληθήκαμε με τις διάφορες φυλές. Παρατηρήσαμε ομοιότητες και διαφορές, είδαμε πού ζούνε τα παιδιά του κόσμου και παρακολουθήσαμε σχετικό βίντεο. Επίσης, κάναμε μία προγραφική άσκηση ενώνοντας γραμμές για να σχηματίσουμε μια ινδιάνικη σκηνή και χρωματίζοντας τη προσεκτικά

j 10 j 4

 i 55 i 64

 

 

 

 

 

 

Στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων κάναμε ένα φύλλο εργασίας, ενώσαμε τις γραμμές για να φτιάξουμε τη σκηνή και στη συνέχεια ζωγραφισαμε εντός πλαισίου

i 51 i 54

 

 

 

 

 

Εβδομάδα 18/12/2023 - 24/12/2023

Άυτήν την εβδομάδα, κινηθήκαμε στο πνεύμα των γιορτών και φτιάξαμε Χριστουγεννιάτικα μπισκοτάκια!

 

 

a 6 a 4 a 9

a 12 a 14 a 23

a 10 a 33

 

 

 

 

 Την Τετάρτη πραγματοποιήθηκε η μεγάλη Χριστουγεννιάτικη γιορτή μας!!!

a 19 a 20

a 22 a 32 a 34

a 7 a 11 a 3

 

 

 

 

 Η εβδομάδα μας έκλεισε με Χριστουγεννιάτικα παραμύθια και παιχνίδια!

a 18 a 25

a 8 a 13

 

 

 

 

 

Εβδομάδα 11/12/2023 - 17/12/2023

 Κλιμάκιο του Υπουργείου Παιδείας επισκέφθηκε το σχολείο μας για να επιμορφώσουν το προσωπικό στα υλικά και τα λογισμικά για μαθητές ΑΜΕΑ. Στάλθηκε πλούσιο ηλεκτρονικό υλικό (Σταθεροί και φορητοί υπολογιστές, ειδικές συσκευές και διακόπτες διευλόλυνσης στην εκπαίδευση και προσβασιμότητα των μαθητών και περιφερειακές συσκευές όπως φωτοτυπικό μηχάνημα, εκτυπωτής κ.α.) Είμαστε πλέον έτοιμοι να τα χρησιμοποιήσουμε!

 nt2   nt1   nt3

 

Ξεκινήσαμε την εβδομάδα μας με το στολισμό του χριστουγεννιάτικου δέντρου

c 3 c 21

d 1 d 2

 

 

 

 

 

 

Φτιάξαμε τις χριστουγεννιάτικες σακούλες,για να τοποθετήσουμε τις εργασίες που έχουμε κάνει ως τώρα . Τις σακούλες τις διακοσμησαμε με τέμπερα και τύπωμα δέντρου που δημιουργήσαμε με σφουγγάρι

d 16 d 17 c 11

c 4 c 14

 

 

 

 

 

 Χρησιμοποιήσαμε κουκουνάρια,τα οποία είναι ανακυκλώσιμα για να τα στολίσουμε και να φτιάξουμε το δικό μας Χριστουγεννιάτικο δεντράκι.

 c 7 c 8

 d 11 d 12

 

 

 

 

 Φτιάξαμε τις χριστουγεννιάτικες κάρτες μας με τέμπερα και διάφορα κομμάτια από χαρτόνι

c 5 c 6 c 15

 d 7 d 6

 

 

 

 

Βάψαμε με κόκκινη τέμπερα τα ρολά για δημιουργήσουμε τον Άγιο Βασίλη μας.

c 1 c 9 c 13

 

 d 8 d 9

 

 

 

 

Ολοκληρωμένες οι κατασκευές μας και η πρόσκληση για τη χριστουγεννιάτικη γιορτή

c 17 c 10 c 22

c 16 c 19

 

 

 

 

 

 

 

Τέλος ο φίλος μας ο Αλέξανδρος είχε γενέθλια. Του τραγουδήσαμε το τραγούδι και στη συνέχεια μας μοίρασε τα δώρα του.

c 12 d 15

 

 

 

 

Εβδομάδα 04/12/2023 - 10/12/2023

 

 Αυτή την εβδομάδα ολοκληρώσαμε την ενότητα του φθινοπώρου. Μιλήσαμε λοιπόν για τη βροχή,ζωγραφισαμε εντός πλαισίου παιδάκια και ομπρέλες στη συνέχεια , προσπαθήσαμε να τα κόψουμε γύρω στο περίγραμμα

 i 28 i 9

i 12 i 23

 

 

Αφου τα κόψαμε,τα κολλήσαμε,βάλαμε και τη φωτογραφία μας επάνω . Με αφορμή το φθινόπωρο κάδρο που δημιούργησαμε μιλήσαμε για τη βροχή

i 22    i 24 i 39

i 2 i 26

i 30

 

 

 

 

 

Με πινέλο και νερομπογιά προσπαθήσαμε να ζωγραφίσουμε εντός πλαισίου τα σύννεφα.

 i 13 i 6

i 11

 

 

 

 

 

Μιλήσαμε για τα φθινοπωρινά φρούτα ένα από αυτά είναι και το ρόδι. Αφού το παρατηρήσαμε στη συνέχεια το ζωγραφισαμε εντός πλαισίου με νερομπογιές και στη συνέχεια φτιάξαμε μπαλάκια από κόκκινο γκοφρε για να κάνουμε τα σπορακια του.

 i 29 i 40 i 35

i 5 i 21

 

 

 

 

Κατονόμασαμε τα φθινοπωρινά φρούτα μήλο, αχλάδι και κυδώνι. Τα παρατηρήσαμε και είπαμε τα χρώματα τους. Ζωγραφισαμε ένα καλάθι με νερομπογιές για να βάλουμε τα φρούτα του φθινοπώρου με το τύπωμα τους.

 i 31 i 33 i 37'

i 1  i 44 i 36

i 19

 

 

 

 

 Τέλος, αυτήν τη βδομάδα γιόρταζε και ο Νικόλας μας, ο οποίος έφερε κεράσματα σε όλους τους φίλους του

 i 27 i 32 i 34

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Εβδομάδα 27/11/2023 - 03/12/2023

 

 

 

 

Αυτή την εβδομάδα συνεχίσαμε να μιλάμε για το φθινόπωρο. Παρατηρήσαμε ένα ακόμα βιβλίο του φθινοπώρου και κάναμε δραστηριότητα λεπτής κινητικότητας, εξασκήσαμε τη χωρική έννοια πάνω - κάτω και κολλήσαμε τα φύλλα ανάλογα με την εντολή που ακούγαμε πάνω ή κάτω στο δέντρο

b 8 b 33

b 28 b 31

 a 4 a 11

 

 

 

 

 

Όσα φύλλα μας απέμειναν τα θρυμματισαμε με τα χέρια με σκοπό να δουλέψουν όλες μας οι αισθήσεις και φυσικά να το απολαύσουμε

a 6 a 7

b 7 b 29

 

 

 

 

Κάναμε προγραφικες δραστηριότητες ακολουθώντας την πορεία που πέφτουν τα φύλλα,με στόχο να σχηματίσουμε ευθεία γραμμή, όσοι μπορούσαν ζωγράφισαν και εντός πλαισίου

a 1 a 3

b 26 b 36

 

 

 

 

Ασχοληθήκαμε με προγραφικές ασκήσεις και αντιστοιχισαμε ίδιες φθινοπωρινές εικόνες, κατονομάζοντάς τες παράλληλα. Επίσης, παίξαμε ένα παιχνίδι ταύτισης φύλλων διαφορετικού είδους με τη σκιά τους. Αφού εξασκηθηκαμε με τις κάρτες, κάναμε το ίδιο σε φύλλο εργασίας: πρώτα ζωγραφίσαμε τα φύλλα με διαφορετικό φθινοπωρινό χρώμα, προσέχοντας να μην βγούμε από τη γραμμή, ενώ στη συνέχεια τα κόψαμε και τα κολλήσαμε δίπλα στην αντίστοιχη σκιά τους.

a 8 a 22 a 27

b 18 b 21

 

 

 

 

Στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων τελειώσαμε την ενότητα ευ ζην και είδαμε εκπαιδευτικά βίντεο και τραγούδια σχετικά με τα δόντια. Κλείνοντας την ενότητα προσπαθήσαμε να ζωγραφίσουμε με το στόμα

a 13 a 18

b 1 b 17

b 9 a 21 b 4

 

 

 

 

Αυτή την εβδομάδα μας περίμενε μια έκπληξη η μητέρα του Παναγιώτη μας έφερε χριστουγεννιάτικα παιχνίδια και δραστηριότητες που έφτιαξε μόνη της για να τις αξιοποιήσουμε κατάλληλα στο σχολείο. Μικροί και μεγάλοι χαρήκαμε πολύ τα καινούργια μας παιχνίδια

b 10 b 12 b 6

 

 

 

 

 

Εβδομάδα 20/11/2023 - 26/11/2023

 

 

Αυτή την εβδομάδα μιλήσαμε για το φθινόπωρο. Διαβάσαμε μια φθινοπωρινή ιστορία, παρατηρήσαμε εικόνες φθινοπωρινές και παρατηρήσαμε τι συμβαίνει αυτή την εποχή,τα φύλλα πέφτουν και ξεκινά να βρέχει.

 

d 35 d 36

 

d 18 d 38

 

 

 

 

 

Διαβάσαμε μια ιστορία με εικόνες και μάθαμε και ένα τραγούδι με τη βοήθεια των εικόνων ( εικοντραγουδο)

d 20 d 53

d 58 d 54

 

 

 

 

Βγήκαμε με τους φίλους μας στην αυλή και σε ένα μεγάλο καλάθι μαζέψαμε φθινοπωρινά φύλλα , γίναμε όλοι μαζί μια ομάδα

d 50 d 59

 

 

 

 

Κάναμε ομαδοποίηση των φύλλων ανάλογα με το χρώμα και το μέγεθος. Ομαδοποιησαμε και φυσικά και χάρτινα φύλλα

d 4 d 5

d 37 d 39

d 5 d 30

d 31 d 62

 

 

 

 

 

 

Με τύπωμα από σφουγγάρι και τα χρώματα που έχουμε ήδη διδαχθεί φτιάξαμε δύο μεγέθη φύλλων μεγάλο και μικρό.

d 7 d 27 d 49

d 55 d 61 d 63

 

 

 

 

Ζωγραφισαμε μέσα σε πλαίσιο ένα φθινοπωρινό κίτρινο φύλλο

d 2 d 6

d 8 d 22

 

 

 

Κάναμε προγραφικη δραστηριότητα ενώσαμε τις τέλειες για να φτιάξουμε μια ευθεία γραμμή και να τις οδηγούσαμε στα φύλλα

d 28 d 34

d 43 d 57

 

 

 

 

 

 

Με το Ειδικό Βοηθητικό  μαθαίνουμε να φτιάχνουμε πρωινό στα πλαίσια της υγιεινής διατροφής.

d 14 d 25

d 60 d 64

 

 

 

 

Στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων μιλήσαμε για την στοματική υγιεινή. Παρατηρήσαμε την οδοντόβουρτσα και την οδοντόκρεμα στη συνέχεια είδαμε τον τρόπο που βουρτσίζουμε τα δόντια μας. Τα δόντια μας θέλουν καθημερινή φροντίδα για να είναι καθαρά για αυτό και εμείς καθαρίσαμε με τα δόντια και από μαύρα έγιναν ξανά λευκά. Στο τέλος είδαμε ένα βιβλίο για την επίσκεψη μας στον οδοντίατρο

d 9 d 29

d 51 d 52

 

 

Εβδομάδα 13/11/2023 - 19/11/2023

 

 

Ξεκινήσαμε την εβδομάδα μας και μιλήσαμε για το Πολυτεχνείο. Ακούσαμε τραγούδια σχετικά με τη γιορτή. Επικεντρώθηκαμε στο τραγούδι "Τα παιδιά ζωγραφίζουν στον τοίχο", το οποίο παρακολουθήσαμε και στον διαδραστικό πίνακα, σταματώντας το τακτικά ώστε να ταυτίσουμε τις εικόνες που βλέπαμε (καρδιά, ήλιος).

h 37 h 45

h 16 h 17 h 18

 

 

 

 

 

 Ακούσαμε τα τραγούδια και προσπαθήσαμε με κρουστά να κρατήσουμε το ρυθμο. Χτυπάω μια ή δύο φορές ανάλογα με την μελωδία

 h 25 h 33

h 9 h 10

 

 

 

 

 

Κάναμε φύλλο εργασίας σχετικό με το τραγούδι στην αρχή κάναμε ταύτιση τις καρδιές και τον ήλιο και στη συνέχεια ζωγραφισαμε εντός πλαισίου και όσοι μπορούσαμε χωρίς πλαίσιο

h 27 h 44 h 48

h 8 h 24

 

 

 

 

 

Φτιάξαμε το περιστέρι της ειρήνης και κάναμε επανάληψη τα χρώματα που έχουμε ήδη μάθει. Με εντολή τα παιδιά έβαζαν στο δαχτυλακι τους το αντίστοιχο χρώμα

h 35 h 36 h 49

h 39

h 1 h 7 h 11

 

 

 

 

Με σφουγγάρι και τέμπερα κάναμε το τύπωμα από ενα γαρύφαλλο.

h 26 h 30

h 34 h 38

 

 

 

 

 

Τέλος κάναμε επανάληψη την πυραμίδα της διατροφής στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων και στη συνέχεια κάναμε ένα φύλλο εργασίας κατονόμασαμε τα τρόφιμα και τα κολλήσαμε στη σωστή θέση αφού κάναμε πρώτα την ταύτιση.

h 5 h 11

h 28 h 32

 

 

 

 

 

Εβδομάδα 06/11/2023 - 12/11/2023

 

 

Αυτή την εβδομάδα μιλήσαμε για το πράσινο χρώμα. Αφού ακούσαμε το τραγούδι για το πράσινο χρώμα στη συνέχεια παρατηρήσαμε και κατονόμασαμε πράσινα αντικείμενα

l 4 l 21 l 32

m 8 m 16

 

 

 

 

 

Στη συνέχεια μαζέψαμε διάφορα πράσινα αντικείμενα που βρίσκονται στην τάξη. Τα συλλέξαμε και στη συνέχεια τα κατονόμασαμε

m 21 l 29 l 34

 

 

 

 

Φτιάξαμε το δικό μας πράσινο δέντρο και στη συνέχεια ζωγραφισαμε το καβούκι της χελώνας με πράσινο χρώμα ( ζωγραφική σε πλαίσιο)

m 11 m 12

l 10 l 26

l 9 l 15

 

 

 

 

 

Αναμειξαμε κίτρινο και μπλέ χρώμα και αφού το ανακαταψαμε,είδαμε πως δημιουργείται το πράσινο χρώμα. Στη συνέχεια με τα χρώματα δημιουργήσαμε messy play

l 1 l 3 l 19

m 17 m 25

 

 

 

 

 

Παρακολουθήσαμε βίντεο με τραγουδάκια και φορέσαμε πράσινα καπέλα και γίναμε πράσινα βατραχακια

m 19 m 20

m 23 m 24

l 20 l 33

 

 

 

 

 

 

 

Στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων μιλήσαμε για την πυραμίδα της διατροφής και στη συνέχεια μιλήσαμε για τα τρόφιμα που τρώμε περισσότερο (φρούτα, λαχανικά) και για τα τρόφιμα που τρώμε λιγότερο

m 18 m 28

l 16 l 28

 

 

 

 

 

 

Τέλος στο σχολείο κάναμε μια άσκηση σεισμού με αυτή την αφορμή μιλήσαμε για το σεισμό πως να προστατευτούμε, είδαμε κάποιες χαρακτηριστικές εικόνες και στη συνέχεια προστατευτηκαμε από ενδεχόμενο σεισμό μπαίνοντας κάτω από το τραπέζι

m 27 l 25

l 14 l 22

 

 

 

Εβδομάδα 30/10/2023 - 05/11/2023

 

 

  

Αυτή τη εβδομάδα μιλήσαμε για το μπλε χρώμα. Ακούσαμε το τραγούδι του και στη συνέχεια είδαμε βιβλία με μπλε αντικείμενα.

A 23 A 41

A 44 A 47

 

 

 

 

 

Μαζέψαμε διάφορα μπλε αντικείμενα από την τάξη μας και τα βάλαμε στα μπλε στεφάνια. Πίσω είχαμε ένα μπλε χαρτί ζωγραφισμένο σαν πίνακα αναφοράς για ταύτιση χρώματος.

A 10 A 33

 

 

 

 

 

Με πινέλο ζωγραφισαμε το μπλε νερό μέσα στη γυάλα και στη συνέχεια κολλήσαμε τα μπλε ψαράκια που είχαμε παρατηρήσει στο βιβλίο.

A 2 A 4 A 7

A 25 A 37 A 48

 

 

 

Σε χαρτί του μέτρου φτιάξαμε τη δική μας λίμνη με σφουγγάρι ( ομαδική εργασία).Στη συνέχεια ζωγραφισαμε και κολλήσαμε στη λίμνη μας τα παπάκια

A 1 A 9

 A 30 A 36

 

 

 

Φτιάξαμε τη δική μας μπλε φάλαινα. Κολλήσαμε μπλε χαρτάκια μέσα στο πλαίσιο για εξάσκηση της λεπτής κινητικότητας και στη συνέχεια με το πινέλο ζωγραφισαμε τη μπλε θάλασσα

A 6 A 8

A 43 A 49

 

 

 

Κάναμε προγραφικα φύλλα εργασίας σχετικά με το μπλε χρώμα. Ενώνω τις τέλειες.

A 29 A 42

 

 

 

 

 

 

Τέλος στα εργαστήρια δεξιοτήτων στο κεφάλαιο του ευ ζην δοκιμάσαμε και είδαμε τις γεύσεις του πρωινού μας

A 5 A 34

 A 46 A 3

 

 

Στα πλαίσια επίσης των εργαστηρίων δεξιοτήτων δοκιμάσαμε διαφορετικές γεύσεις αλμυρό, γλυκό, ξινό, πικρό και ανάλογα με το αν μας αρέσει η γεύση ή όχι βάζαμε το αντίστοιχο προσωπάκι ( χαμογελαστό αν μας αρέσει και μη χαμογελαστό αν δεν μας αρέσει)

A 14 A 15

A 16 A 21

 

 

Εβδομάδα 23/10/2023 - 29/10/2023

 

 

 Αυτή την εβδομάδα μιλήσαμε για την 28η Οκτωβρίου, παρακολουθήσαμε ένα βίντεο σχετικό με την εθνική εορτή μας και μιλήσαμε για το όχι. Κάναμε περιγραφικές δραστηριότητες, ενώσαμε τις τέλειες για να φτιάξουμε τις σημαίες και στη συνέχεια ζωγραφισαμε με προσοχή στο πλαίσιο

 

cc 3 cc 4 cc 5

 c 7 c 4 c 10

 

 

 

 

 

Με φύλλα γλασε και πλαστελίνη και ξύλινες ράβδουςκάναμε ταύτιση και δημιουργήσαμε και άλλες σημαίες  μέσα σε ξύλινο πλαίσιο, προσπαθώντας να τις βάλουμε εναλλάξ (μπλε-ασπρο).

c 6 c 8 cc 10

c 3 c 5 c 11

 

 

 

 

 

 

 

 Κάναμε φύλλο εργασίας με τον στρατιώτη τη σημαία και τα φύλλα ελιάς. Κολλήσαμε τα πράσινα φύλλα με πινέλο ζωγραφισαμε την ελληνική σημαία και με μαρκαδόρους τον στρατιώτη

c 1 c 2 cc 2

 

 

 

 

Τέλος, παρατηρήσαμε μια εικόνα από παρέλαση, ενώ χρωματίσαμε κι εμείς τη δικιά μας όπως μπορούσαμε. Μετρήσαμε τα παιδάκια της εικόνας και είδαμε πως κρατάνε σημαίες. Έτσι, κάναμε κι εμείς τη δικιά μας παρέλαση μέσα στην τάξη.

 cc 1 cc 12

c 9c 12

 

 cc 13 cc 7

 

 

 

 

Παραμονή της Εθνικής μας Εορτής, πραγματοποιήθηκε η καθιερωμένη γιορτή του σχολείου μας!

bb 2 bb 1

 

 

Στη Λογοθεραπεία, παρατηρήσαμε εικόνες και μάθαμε να χρησιμοποιούμε τα ρήματα σε δομημένες προτάσεις, σε σωστό πρόσωπο.

z 4

 

Διαβάσαμε παραμύθι για βελτίωση της προσοχής και μίμηση απλών ήχων

z 3

 

Και φτίαξαμε παζλ για να κατανόηση των αντιθέτων εννοιών

z 1

 

 

 

Εβδομάδα 16/10/2023 - 22/10/2023

 

Αυτή την εβδομάδα μιλήσαμε για το πορτοκαλί χρώμα. Αφού ακούσαμε το τραγούδι στη συνέχεια παρατηρήσαμε και κατονόμασαμε πορτοκαλι αντικείμενα. Αναγνωρίσαμε φρούτα και λαχανικά

dd 2 d 17 d 18 

d 27 d 29 dd 3

 

 

 

 

 

 

Χρησιμοποιήσαμε κόκκινη και κίτρινη τέμπερα, για να σχηματίσουμε πορτοκαλί χρώμα

 

dd 6 dd 4

d 6 d 14 d 20

 

 

 

 

 

Μυρισαμε πορτοκάλια, τα κόψαμε στη μέση, τα στύψαμε και ήπιαμε τον πορτοκαλί χυμό που έβγαλαν

d 35 d 30 

d 36 dd 5

 

 

 

 

 

Φέραμε κι άλλη πορτοκαλί κολοκύθα. Την παρατηρήσαμε, τη μυρίσαμε, την κρατήσαμε στην αγκαλιά μας και σκάψαμε το εσωτερικό της, για να φτιάξουμε ένα νόστιμο κέικ κολοκύθας.

d 2 d 25

dd 1 dd 7

 

 

 

 

 

Μαζί με τους φίλους μας καθίσαμε στο τραπέζι είδαμε τα υλικά του κέικ. Τα μυρισαμε, τα κατονόμασαμε,τα δοκιμάσαμε και στην συνέχεια όλοι μαζί φτιάξαμε το κέικ κολοκύθας.

d 38 d 39 d 40

d 41 d 42 d 44

 

Εβδομάδα 09/10/2023 - 15/10/2023

 

 Γιορτάσαμε με χαρά τα γενέθλια του Παναγιώτη! Η μητέρα του είχε ετοιμάσει καταπληκτικές κατασκευές και όλα τα παιδιά ευχαριστήθηκαν παιχνίδι! Φτιάξαμε και μια κάρτα με ευχές μέσα από την καρδιά μας και ο Παναγιώτης μοίρασε όμορφα χειροποίητα δωράκια!

 

g8.jpg   g4   g9   

 

g2   g7   g18

 

 

 

 

 

 Καλωσορίσαμε τον καινούργιο συμμαθητή μας με ένα παιχνίδι γνωριμίας

f 9 f 2

 

 

 

 

 

 

Στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων, μιλήσαμε για τα δόντια και την στοματική υγιεινή και φτιάξαμε ένα ιστόγραμμα για να κατανοήσουμε το θέμα.

f 17 f 18 f 19

f 4 f 16 f 14

 

 

 

 

 Κλείσαμε την εβδομάδα μας με messy play, παιχνίδι για τη βελτίωση της αισθητηριακή αντίληψης, και ζωγραφική

 f 7 f 8

f 10 f 15

 

 

 

 

 Εβδομάδα 02/10/2023 - 08/10/2023 

 

Αυτή την εβδομάδα μιλήσαμε για το κόκκινο χρώμα. Παρατηρήσαμε αντικείμενα, φρούτα και λαχανικά που έχουν κόκκινο χρώμα

k 11 k 13

k 37 k 39

 

 

 

Συλλέξαμε κόκκινα αντικείμενα, τα οποία τα κατονόμασαμε

k 6 k 17

k 18 k 31

 

 

 

 

Φτιάξαμε μπαλάκια από κόκκινο γκοφρέ και τα κολλήσαμε στα πέταλα ενός λουλουδιού

k 5 k 21 k 35

 

 

 

 

Παίξαμε παιχνίδι με κάρτες,αναγνωρίσαμε και κατονόμασαμε τα κόκκινα φρούτα και τα κόκκινα λαχανικά. Στη συνέχεια παίξαμε το παιχνίδι περιέγραψε τι είμαι

 

k 41 k 43

 

 

 

 

 

 

 Προσπαθήσαμε να ζωγραφίσουμε μέσα σε πλαίσιο με νερομπογιές ή με πινέλο και τέμπερα

k 3 k 5 

k 15 k 26

 

 

 

 

 

 Χορέψαμε το τραγούδι "Μήλο μου κόκκινο", σχηματίζοντας έναν κύκλο. Πηγαίναμε "μέσα" και "έξω" από τον κύκλο, ανάλογα με την εντολή

 k 1 k 4 k 38

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Εβδομάδα 25/09/2023 - 01/10/2023 

 

 Αυτή την εβδομάδα μιλήσαμε για το κίτρινο χρώμα. Παρατηρήσαμε βιβλία, γνωρίσαμε φρούτα, λαχανικά και αντικείμενα με κίτρινο χρώμα.

 a 15 a 23 a 47

a 34 a 22

 

 

 

 

Κατονόμασαμε τα κίτρινα φρούτα και στη συνέχεια ψάξαμε, ανάμεσα σε διάφορα, τα βρήκαμε και στη συνέχεια τα κάναμε ταύτιση. Ψάξαμε μέσα στην τάξη και συλλέξαμε διάφορα κίτρινα αντικείμενα

a 14 a 17 a 35

a 2 a 21 a 49

 

 

 

 Ζωγραφισαμε στο καβαλέτο μόνο με κίτρινο χρώμα

 a 7 a 16

 a 25 a 24

 

 

 

 

 

 

 Φτιάξαμε μπαλάκια από κίτρινο γκοφρέ και τα κολλήσαμε πάνω στις γραμμές. Έτσι, σχηματίσαμε έναν ήλιο, τον οποίο στο τέλος χρωματισαμε.

a 8 a 10

a 19 a 31 a 11

 

 

 

 

 

Μετρήσαμε και χρωματίσαμε ένα φεγγάρι και δυο αστέρια, προσπαθώντας να μην βγούμε από το περίγραμμα.

a 27 a 5 a-48.jpg

a 6 a 41 

 

 

 

 

 

Ζωγραφισαμε με κίτρινο χρώμα σε χαρτί και παίξαμε με κίτρινη πλαστελίνη,στην οποία δώσαμε σχήματα με κουπατ

a 3 a 20'a 28

 

 

 

 

Στο τέλος της εβδομάδας κάναμε επανάληψη το κίτρινο χρώμα. Κατονόμασαμε τα αντικείμενα και τα κολλήσαμε στο κίτρινο πλαίσιο και  στη συνέχεια παίξαμε

a 4 a 13 a 36

a 45 a 46

 

 

 

 

 

 

 Εβδομάδα 18/0 9/2023 - 24/09/2023 

 

 Ξεκινήσαμε την εβδομάδα μας με παιχνίδι γνωριμίας

 z 15 z 16

 

 

 

 

 

 

Το πρωί πηγαίνουμε στην "παρεούλα", όπου γινόμαστε "ήλιοι" με τη συνοδεία συγκεκριμένου τραγουδιού και μαθαίνουμε να λέμε καλημέρα ο ένας στον άλλον. Κάνουμε το παρουσιολόγιό μας και βρίσκουμε τον καιρό.

i 7 i 8

i 9

 

 

 

 

 

Επίσης, την ώρα του φαγητού μαθαίνουμε να τρώμε όλοι στο τραπέζι, ο καθένας με το δικό του σουπλά.

i 3 i 4

 

 

 

 

 

 

Μιλήσαμε για το σχολείο και την σχολική χρονιά που έρχεται. Διαβάσαμε το παραμύθι ο Σποτ πάει σχολείο

z 22 z 19 z 21

i 6 i 10

 

 

 

 

Μέσα σε πλαίσιο κάναμε την πρώτη μας ζωγραφιά

z 10 z 11

 

 

 

 

 

Με δαχτυλομπογιές και πινέλα ζωγραφισαμε τη δική μας τάξη. Ζωγραφισαμε τον εαυτό μας και τους συμμαθητές μας και στη συνέχεια κόψαμε φωτογραφίες μας και τις τοποθετήσαμε στο πρόσωπο μας

z 7 z 8 i 2

z 13 z 17

 i 5 i 13

 

 

 

 

 

 Με αφορμή την έναρξη της σχολικής χρονιάς μιλήσαμε για τους πρώτους κανόνες. Είπαμε τι είναι λάθος και τη σωστό και στη συνέχεια τοποθετήσαμε τις κάρτες στη σωστή θέση. Η κόκκινη πλευρά δείχνει πράγματα που δεν πρέπει να κάνουμε και η πράσινη πλευρά δείχνει πράγματα που είναι σωστά και μπορούμε να τα κάνουμε

 z 6  z 26

i 11 i 12

 

 

 

 

Παίξαμε με καινούργια παιχνίδια και πλαστελίνη. Ζωγραφισαμε με κηρομπογιες

z 7 z 8 z 12

 z 14 z 18

 

 

 

 

 Τέλος με αφορμή τη συζήτηση για το σχολείο παρακολουθήσαμε στο διαδραστικό μας πίνακα παιδαγωγικά βίντεο και τραγούδια σχετικά με το θέμα

z 1 z 2

 

z 3 z 4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Εβδομάδα 11/09/2023 - 17/09/2023 

Ολοι και όλες στο αγαπημένο μας σχολείο για να διανύσουμε μια όμορφη και παραγωγική σχολική χρονιά με τους παλιούς και νέους φίλους μας. Ευχόμαστε ολόψυχα Χαρά, Δημιουργία, Συνεργασία!

 

Τη Δευτέρα 11 Σεπτεμβρίου πραγματοποιήθηκε ο καθιερωμένος Αγιασμός με τη συμμετοχή των δύο συστεγαζόμενων σχολείων μας με τους μαθητές μας παρόντες και πλήθος γονέων. Η Δ/τρια και η Προϊσταμένη καλωσόρισαν τους παρευρισκόμενους και ευχήθηκαν Καλή Σχολική Χρονιά!

 

j

 

 

 ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΕΙΣ! 

Την πρώτη μας εβδομάδα στο σχολείο, συναντηθήκαμε ξανά με τους παλιούς μας φίλους και γνωριστήκαμε με τους νέους, παίζοντας και μαθαίνοντας τους χώρους του σχολείου μας και το παιδαγωγικό υλικό στις γωνιές των τάξεών μας. Είμαστε όλοι τόσο χαρούμενοι!.

 

j 1 j 2

j 3  imageedit 4 5816230725

 j 6 j 7